Senior mzdár v personálnej agentúre

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Podľa Vašich doterajších pracovných skúseností Vám budú pridelené niektoré z nasledujúcich pracovných činností:
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy
- Komunikovanie a príprava dokumentov výkazov pre sociálnu poisťovňu,zdravotné poisťovne
- Sledovanie legislatívnych zmien,ich aplikácia pre potreby spoločnosti
- Pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov
- Spracovávanie a kontrola dochádzky
- Spracovávanie podkladov na mzdy ako aj samotné mzdy,vedenie mzdovej štatistiky
- Evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy(stravné lístky,zálohy na mzdy,vyúčtovania,exekúcie a pod.)
- Ročné zúčtovanie dane
- Poskytovanie konzultácií klientom v mzdových otázkach
- Dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej legislatívy, príp.klientových požiadaviek
- Príprava podkladov pre účtovníctvo
- Evidovanie a spracovanie PN

Pracovný čas:
Pondelok - Piatok: 08:00 - 16:30 hod.

Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/sk3102

Benefity a ďalšie výhody:

Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Ochota a schopnosť učiť sa nové veci
Ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj cez víkendy
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Bezchybný pravopis
Znalosť nemeckého jazyka výhodou

Ekonomické znalosti sú výhodou
Mzdové účtovníctvo
Podvojné účtovníctvo

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Slovenský jazyk

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word