Asistentka generálneho riaditeľa

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: • zúročíte svoje organizačné schopnosti • aktívne využijete nemecký jazyk v komunikácii s vedením Na tejto pozícii budete: • zodpovedať za komplexnú administratívnu podporu pre vedenie spoločnosti • riadiť chod kancelárie( príprava obchodných stretnutí, organizovanie pracovných ciest a s tým súvisiaca administratíva) • komunikovať s externými a internými obchodnými partnermi, dodávateľmi a kolegami • participovať na príprave prezentácií • pripravovať účtovné podklady pre účtovné oddelenie • plniť ďalšie ad hoc zadania

Benefity a ďalšie výhody:

Znalosti: • ekonomický background • MS Office - pokročilý Požadované vzdelanie: • stredná škola s maturitou • vysoká škola Zameranie štúdia: eonomické Cudzie jazyky: nemecký jazyk - C1/C2 Prax: min. 4 roky Osobnostné predpoklady: Svedomitosť, spoľahlivosť zodpovednosť Schopnosť práce v tíme ale aj samostatne

Všeobecne požadované znalosti:

Pre výkon tejto pozície je potrebné: • min. 4 roky na obdobnej pozícii • expertná úroveň nemeckého jazyka(C1/C2) • MS Office - pokročilý • výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti • dobrý time- management a multitasking

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Nemecký jazyk (začiatočník - A2)