Špecialista zákaznického centra v Spišskej Novej Vsi (Mzda:3€ hod + variabilné odmeny)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

V rámci masívnej kampane nášho najvýznamnejšieho partnera Slovak Telekom, Magenta 1, prijímame uchádzačov o zamestnanie na pozíciu telefónny poradca, ktorého zodpovednosťou je:
- Konzultácia optimalizácie telekomunikačných riešení v rodine alebo v skupine klienta ST
- Návrhy riešenia pre konkrétneho klienta ST
- Telefonický i písomný styk s klientom ST
- Zodpovednosť za spokojnosť klienta, ktorý akceptoval návrh riešení
- Komunikácia a odborné vzdelávanie sa v spolupráci s nadriadeným a ostatnými členmi tímu
- Práca s internými aj externými informačnými systémami

Benefity a ďalšie výhody:

- Školiaci program v rámci pracovnej doby
- Klimatizované priestory
- Získanie komunikačných návykov, ktoré zvýšia cenu uchádzača na trhu práce viac než diplom
Pracovna doba od 8:00 do 16:30

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis alebo nám zavolajte. Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie.
Tešíme sa na Vás!

Všeobecne požadované znalosti:

Komunikačné schopnosti na úrovni zreteľného a zrozumiteľného hlasového prejavu
- Schopnosť odborne sa vzdelávať a používať získané poznatky v praxi
- Kombinačné schopnosti (duchaprítomnosť a postreh).

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno