Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Manažér oddelenia nákupu

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Banskobystrický kraj; Okres Zvolen
Zvolen


Pozícia / odvetvie

Obchod

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného kandidáta na pozíciu Manažér oddelenia nákupu.

Manažér na tejto pozícii bude plánovať, riadiť, koordinovať a kontrolovať činnosti menšieho kolektívu špecialistov na odd. nákupu. Jeho hlavným cieľom bude nastavenie interných komunikačných tokov do procesov nákupu, zavedenie kontrolných mechanizmov a ďalších štandardov, zabezpečenie bezproblémového fungovania oddelenia. A to s dôrazom na optimalizáciu vynaložených nákladov na obstarávaný materiál a plynulosť dodávok v požadovanom termíne.

Ďalšie typické činnosti, ktoré vykonáva Manažér úseku na tejto pozícii, sú:
- zanalyzovanie trhu a výber vhodných dodávateľov;
- zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s hlavnými dodávateľmi nielen na Slovensku ale aj v zahraničí;
- uzatváranie kúpnych a rámcových zmlúv;
- riadenie, motivovanie a hodnotenie tímu podriadených pracovníkov;
- reporting vedeniu spoločnosti.

Manažér si svoju prácu organizuje sám, čo so sebou prináša istú mieru voľnosti a priestor pre sebarealizáciu. T.j. sám sa rozhoduje, koľko času strávi priamo kontrolou vykonávaných prác svojich podriadených, prípadne koľko sa bude venovať nevyhnutnej administratívnej činnosti a ďalším aktivitám.

Na tejto pozícii si vieme predstaviť Manažéra, ktorý má skúsenosti s riadením a vedením aspoň menšieho kolektívu. Manažéra s obchodným duchom, ktorý si dokáže vyjednať dobré ceny a zorganizovať celý nákup, vrátane logistiky dodávok a koordinácie jednotlivých činností svojich podriadených.

Hľadáme človeka, ktorý:
- hľadá výzvy, zaujímavú perspektívnu prácu s možnosťou sebarealizácie;
- bude po odbornej aj osobnostnej stránke podporou pre svoj tím;
- sa chce spolupodieľať na riadení spoločnosti so silným progresívnym potenciálom;
- ovláda platnú legislatívu súvisiacu s nákupom a dovozom tovaru zo zahraničia (napr. Incoterms, clá, dvojité zdaňovanie atď.);
- je ochotný cestovať nielen po Slovensku ale aj do zahraničia;
- sa dokáže dohovoriť vo veciach obchodno-technických v anglickom prípadne ruskom jazyku.


Ponúkaný plat

1400 EUR

Benefity a ďalšie výhody

• vlastný time management a priestor pre sebarealizáciu;
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• možnosť využitia služobného vozidla aj na súkromné účely;
• pravidelné vzdelávane;
• príspevok do III. piliera DDP
• ďalšie benefity.


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme za prejavený záujem. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou