Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Expert segmentového manažmentu
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Marketing, reklama, PR; Marketingový manažér, Marketingový špecialistaNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
TELCO TRH SA MENÍ! AK VIEŠ, ČO JE TO FMC, ČÍTAJ ĎALEJ.Do nášho marketingového tímu hľadáme segmentového experta s relevantnými skúsenosťami v B2C, ktorý rozumie trhu a zákazníkom, vie ako dosahovať ciele a vie pre ne nadchnúť a inšpirovať kolegov. Ak máš rád výzvy a chceš byť súčasťou veľkých vecí, vyhrň rukávy a pridaj sa k nám!
Oblasti, ktoré budú v tvojej kompetencii a zodpovednosti:
- definovanie a stratégia FMC na celofiremnej úrovni
- implementácia FMC stratégie do všetkých zložiek marketingového mixu
- stanovovanie plánov a spôsobu ich napĺňania
- definovanie roadmapy segmentových aktivít pre penetráciu FMC
- zodpovednosť za ich exekúciu
- zodpovednosť za správnosť stratégie a naplnenie FMC cieľov
Ponúkaný plat
2700 EURTermín nástupu do práce
DohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Schopnosti a zručnosti, bez ktorých sa na tejto pozícii nezaobídeš:- schopnosť definovať stratégiu produktov
- schopnosť spájať vstupy a dáta to zmysluplných informácií v širokom kontexte
- vedieť analyticky ale aj kvalitatívne podložiť svoju argumentáciu
- analytické aj syntetické myslenie, argumentačná zručnosť
- prax v oblasti marketingu/segmentového riadenia min 3 roky
- MS Office
- aktívna komunikácia v Anglickom jazyku - C level
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom