Osobný personálny konzultant - pracovisko Banská Bystrica

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Aktivity súvisiace s náborom zamestnancov, uskutočňovanie výberových pohovorov s uchádzačmi, registrácia uchádzačov, vyhotovenie a kontrola zmluvnej dokumentácie potrebnej pri registrácií a jej následná evidencia
- Aktívne vyhľadávanie nových záujemcov o prácu, informovanie klientov o možnostiach ich uplatnenia na trhu práce (hľadanie nových marketingových nástrojov na propagáciu nami poskytovaných služieb)
- Poskytovanie personálneho poradenstva pre záujemcov o prácu
- Aktívna komunikácia s UPSVAR, organizátormi rekvalifikačných kurzov, príp. zástupcami miest a obcí - telefonická komunikácia a osobné stretnutia
- Osobný kontakt na pobočke s uchádzačmi o prácu
- Sumarizácia dokumentov
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Vybavovanie drobných nákupov
- Spracovanie korešpondencie

Benefity a ďalšie výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou Gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím pošlite nám Váš životopis a motivačný list spolu s fotografiou tváre na email Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Všeobecne požadované znalosti:

Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Ochota a schopnosť učiť sa nové veci
Zodpovedný prístup k práci
Tímový hráč
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Bezchybný pravopis

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Strojopis