ADMINISTRÁTOR DISTRIBÚCIE

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.

Benefity a ďalšie výhody:

V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas: V zmysle zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v rozsahu – meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, životopis, motivačný list, fotografia pre spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o., Senecká cesta 1881, 900 28 Ivanka pri Dunaji uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej spoločnosti, prostredníctvom internetových stránok, v rámci počítačovej siete, za účelom uchádzania sa o pracovnú pozíciu. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak zanikne najneskôr po uplynutí 2 rokov odo dňa jeho udelenia, alebo v deň oznámenia/potvrdenia o ich skartovaní.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou