Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Helpdesk operátor pre biznis zákazníkov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Si nadšenec mobilných telefónov, mobilných aplikácií, nových technológií a ďalších moderných technických vychytávok? Baví Ťa komunikovať s ľuďmi alebo sa to chceš naučiť? Chceš sa stať dôležitým článkom silnej nadnárodnej spoločnosti? Baví Ťa práca v tíme / kolektíve? Si súťaživý a rád zdolávaš výzvy? Pridaj sa do úspešného tímu hejpdesk podpory pre biznis zákazníkov.

    Čo bude tvojou úlohou ?

    - prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu,
    - identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
    - monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
    - spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.



    Ponúkaný plat

    950 EUR

    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Očakávame, že máš:
    - silné komunikačné zručnosti,
    - slovo „zákazník“ ti nie je cudzie,
    - ochota riešiť problémy je pre teba výzvou,

    Dôležitá je znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni.




    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!