Odborný asistent (back Office) Oblastného riaditeľa Broker Consulting a.s, Milan Singhofer
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):800 EURZobraziť viac
K základnému príjmu prislúcha po zapracovaní zaujímavé motivačné ohodnotenie (30-100% k základnému príjmu) v závislosti od výsledkov finančného a realitného centra
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.6.2018
Informácie o pracovnom mieste
- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
- možnosť následného kariérneho postupu a uplatnenia ako finančný špecialista alebo obchodný manažér
Benefity a ďalšie výhody:
- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov pre seba
- možnosť naučiť sa ako výhodne ušetriť a zhodnotiť svoje úspory a využiť výhody finančného plánovania pre seba
Informácie pre uchádzača:
Možnosť nástupu aj skôr, alebo v inom termíne na základe dohody.
Všeobecne požadované znalosti:
Hľadám záujemcov, ktorých zaujíma finančná oblasť - v ktorej sa chcú naučiť lepšie využiť možnosti plánovania a efektívneho použitia prostriedkov na pokrytie cieľov klientov a byť súčasťou tímu v ktorom sú prioritami fair play, efektivita, inovácie.
Hľadám spolupracovníkov:
- samostatných a cieľavedomých, ktorí sa chcú zlepšovať a spolutvoriť systém;
- spoľahlivých a zodpovedných, ktorí vedia prebrať na seba kompetencie;
- orientovaných na ciele, ktorí chcú vytvárať pridanú hodnotu pre tím finančných špecialistov a pre ich klientov;
- ktorí sa orientujú v logických úlohách a dokážu navrhovať riešenia;
- komunikatívnych a diskrétnych;
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word