Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máš skúsenosti s administratívnou prácou alebo s prácou recepčnej/recepčného? Pracuj v profesionálnom prostredí úspešnej medzinárodnej spoločnosti. Vašou náplňou práce bude: - Starostlivosť o chod recepcie - Prijímanie a registrácia návštev - Priebežná kontrola zásob občerstvenia, kancelárskych potrieb a čistiacich potrieb - Dopĺňanie zásob do kuchynky na dennej báze, dopĺňanie kancelárskych potrieb, - Administratívne práce podľa pokynov nadriadeného (napr. príprava reportov, skartovanie dokumentov) Možnosť 20, 30 alebo 40 hodinového úväzku.
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké benefity: - Plne hradené stravné lístky - Poukážky v hodnote 25 EUR - 5 dní dovolenky navyše - Možnosť čerpať 6 sick days za kalendárny rok - Prvé 3 dni plne preplatenej PN-ky - Príspevok pri narodení dieťaťa - Rôznorodé zľavy v športových / wellness centrách
Informácie pre uchádzača:
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy. Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom. Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Všeobecne požadované znalosti:
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria: - Prax na pozícii Recepčnej/Office manažéra je veľkou výhodou - Anglický jazyk na plynulej komunikatívnej úrovni je podmienkou - Skúsenosť so starostlivosťou o zákazníka - MS Office na užívateľskej úrovni - Profesionálne vystupovanie - Výborné komunikačné schopnosti - Flexibilita
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Slovenský jazyk (pokročilý - C1)