Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Si nadšenec mobilných telefónov, mobilných aplikácií, nových technológií a ďalších moderných technických vychytávok? Baví Ťa komunikovať s ľuďmi alebo sa to chceš naučiť? Chceš sa stať dôležitým článkom silnej nadnárodnej spoločnosti? Baví Ťa práca v tíme? Si súťaživý a rád zdolávaš výzvy? V súčasnosti obsadzujeme voľné pracovné miesto v tíme zodpovednom za starostlivosť a predaj pre našich „JURO“ zákazníkov.Čo bude Tvojou pracovnou náplňou ?
» telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov v rámci prichádzajúcich hovorov,
» poskytovať informácie zákazníkom o produktoch a službách našej spoločnosti,
» predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom prichádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu,
» evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
» pracovný čas je rozdelený na dve zmeny : od 08 - 16:00 a od 12.00 do 20:00 hod.
Termín nástupu do práce
1.5.2018Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (úplný začiatočník - A1)Všeobecne požadované znalosti
Čo vyžadujeme:» Pozitívny a aktívny prístup.
» Výborné negociačné, komunikačné zručnosti, príjemný hlasový prejav.
» Silnú zákaznícku orientáciu.
» Chuť učiť sa.
» Tímového ducha.
» Samostatnosť a zodpovednosť.
» Znalosť práce s MS Office, Outlook, Excel na užívateľskej úrovni.
Pracovný čas je rozdelený na dve zmeny : od 08 - 16:00 a od 12.00 do 20:00 hod.
Pozíciu obsadzujeme na personálny leasing.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom