Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce: - Zodpovednosť za koordináciu chodu zákazníckeho servisu - Priame vedenie 4 zamestnancov poskytujúcich podporu interným klientom - predajcom - Koordinácia práce členov tímu - Spracovanie zmlúv, objednávok a reklamácií - Aktívna podpora predaja - oslovovanie potenciálnych nových klientov - Podieľanie sa aj na operatíve/zastupovaní členov tímu v prípade potreby
Benefity a ďalšie výhody:
Benefity: - Príjemné pracovné prostredie - Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti - Množstvo zamestnaneckých výhod
Informácie pre uchádzača:
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy. Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom. Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Všeobecne požadované znalosti:
Požiadavky: - Minimálne 3 roky skúseností s priamym vedením tímu + skúsenosti v oblasti poskytovania zákazníckeho servisu - Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka - level B1 - Pokročilá znalosť balíčka MS Office
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno