custom-banner

Koordinátor oddelenia zákazníckeho centra (Ref. č.: 1-26-29981/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce: - Zodpovednosť za koordináciu chodu zákazníckeho servisu - Priame vedenie 4 zamestnancov poskytujúcich podporu interným klientom - predajcom - Koordinácia práce členov tímu - Spracovanie zmlúv, objednávok a reklamácií - Aktívna podpora predaja - oslovovanie potenciálnych nových klientov - Podieľanie sa aj na operatíve/zastupovaní členov tímu v prípade potreby

Benefity a ďalšie výhody:

Benefity: - Príjemné pracovné prostredie - Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti - Množstvo zamestnaneckých výhod

Informácie pre uchádzača:

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy. Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom. Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky: - Minimálne 3 roky skúseností s priamym vedením tímu + skúsenosti v oblasti poskytovania zákazníckeho servisu - Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka - level B1 - Pokročilá znalosť balíčka MS Office

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno