Manažér servisných služieb (stavebníctvo)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Pre nášho klienta pôsobiaceho v oblasti údržby a facility managementu, hľadáme kandidáta na pozíciu - manažér servisu, ktorý bude zodpovedný za nasledovné činnosti:

- komplexná starostlivosť o klientov (komunikácia, udržiavanie a prehlbovanie
vzťahov)
- management a koordinácia servisných technikov
- zabezpečenie technických obhliadok dopytov, návrh ich riešenia a dohľad nad
procesom ich realizácie
- zodpovednosť za prípravu technických a kalkulačných podkladov pre cenové
ponuky a ich realizovanie
- tvorba objednávok a pomoc pri spracovaní materiálových objednávok
- plánovanie a realizácia zákaziek, zodpovednosť za zavŕšenie zákazky a
zabezpečenie podkladov k fakturácií
- riešenie a odstraňovanie reklamácií
- výdaj materiálu a spoluzodpovednosť za skladové hospodárstvo s technikom
- zodpovednosť za kvalitu vykonanej práce a dodržiavanie BOZP
- obchodné meetingy s klientskou základňou a subdodávateľmi, tendrovanie,
vyhľadávanie potenciálnych subdodávateľov a ich riadenie v procese realizácie
- podpora prevádzkového riaditeľa pri akvizícii nových obchodných príležitostí

Benefity a ďalšie výhody:

- automobil, notebook, telefón
- pravidelné školenia
- flexibilná pracovná doba

Všeobecne požadované znalosti:

- prax v odvetví projektového manažmentu v rámci stavebníctva (strojníctva,
konštrukcii)
- schopnosť viesť a koordinovať ľudí
- znalosť anglického jazyka - výhoda
- orientácia na výsledky, organizácia času

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou