Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista zákazníckych procesov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Máš skúsenosť s prácou „Procesára“ a chuť podieľať sa na tvorbe zákazníckych procesov Telekom-u? Láka ťa dynamická práca a príležitosť učiť sa neustále nové veci? Pokiaľ si odpovedal ÁNO na obe otázky, tak hľadáme práve teba na pozíciu Špecialista zákazníckych procesov.

    Čo bude tvojou náplňou práce ?
    - vykonávať aktivity v oblasti tvorby, aktualizácie a implementácie zákazníckych procesov pre rezidenčný a biznis segment,
    - vyhodnocovať kvalitatívne KPI, navrhovať nástroje a opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,
    - spracovávať podklady a dokumenty v oblasti riadenia procesov a kvality,
    - tvoriť, pripomienkovať a aktualizovať metodiky, pracovné postupy a procedúry.




    Termín nástupu do práce

    1.5.2018

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    -orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov,
    -proaktivita a chuť učiť sa,
    -orientácia na interného a externého zákazníka,
    -analytické a koncepčné myslenie,
    -prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti,
    -prax min. 1 rok na podobnej pozícii,
    -skúsenosti v oblasti procesného riadenia,
    -znalosť produktového portfólia Slovak Telekom, zákazníckych procesov a aplikácii výhodou


    .

    .



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!