Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista dohľadového centra

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - Zabezpečovať monitoring prevádzky sieťových prvkov a služieb v režime 24/365, evidovať plánované i neplánované výpadky prvkov siete vrátane ich dopadov.
    - Pristupovať na prvky siete pomocou dostupných nástrojov a zabezpečovať základný troubleshooting.
    - Administrovať poruchy v systéme poruchových lístkov, dohliadať na ich včasné odstránenie a plnenie SLA parametrov.
    - Vykonávať činnosti, ktoré vedu k odstráneniu poruchového stavu zariadení a služieb zákazníkov (B2B, B2C).
    - Spolupracovať na obnove prevádzky prvkov siete a poskytovaných služieb.
    - Vykonávať činnosti v rámci procesov Incident a Change Management a v rámci nich spolupracovať s internými a externými tímami.
    - Spolupracovať s dohľadovými centrami ostatných operátorov v SK a zahraničí.





    Benefity a ďalšie výhody

    - Prácu na plný úväzok vo veľkej, medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.
    - Otvorené, príjemné a priateľské prostredie.
    - Najnovší smart telefón a k tomu neobmedzený paušál s množstvom dát.
    - Nadštandardnú zdravotnú starostlivosť a širokú ponuku benefitov v oblasti športu a kultúry.
    - Vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení.
    - Atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...).
    - Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie.
    - Kompenzácia pri práceneschopnosti a využitie 2 sick days počas roka.


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Iné znalosti

    Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Používateľ MS Windows

    Všeobecne požadované znalosti

    - Prehľad o nových technológiách a trendoch v oblasti telekomunikácií.
    - Práca na zmeny.
    - Znalosť anglického jazyka na veľmi dobrej úrovni.
    - Komunikačné zručnosti, proaktivita, analytické myslenie, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, odolnosť voči stresu, tímová spolupráca.
    - Pracovná skúsenosť s monitorovacími a Trouble Ticket nástrojmi výhodou (napr. IBM Netcool, HP Service Manager).
    - Certifikáty CCNA/ICND výhodou.




    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!