Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista dohľadového centra
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- Zabezpečovať monitoring prevádzky sieťových prvkov a služieb v režime 24/365, evidovať plánované i neplánované výpadky prvkov siete vrátane ich dopadov.- Pristupovať na prvky siete pomocou dostupných nástrojov a zabezpečovať základný troubleshooting.
- Administrovať poruchy v systéme poruchových lístkov, dohliadať na ich včasné odstránenie a plnenie SLA parametrov.
- Vykonávať činnosti, ktoré vedu k odstráneniu poruchového stavu zariadení a služieb zákazníkov (B2B, B2C).
- Spolupracovať na obnove prevádzky prvkov siete a poskytovaných služieb.
- Vykonávať činnosti v rámci procesov Incident a Change Management a v rámci nich spolupracovať s internými a externými tímami.
- Spolupracovať s dohľadovými centrami ostatných operátorov v SK a zahraničí.
Benefity a ďalšie výhody
- Prácu na plný úväzok vo veľkej, medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.- Otvorené, príjemné a priateľské prostredie.
- Najnovší smart telefón a k tomu neobmedzený paušál s množstvom dát.
- Nadštandardnú zdravotnú starostlivosť a širokú ponuku benefitov v oblasti športu a kultúry.
- Vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení.
- Atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...).
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie.
- Kompenzácia pri práceneschopnosti a využitie 2 sick days počas roka.
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Iné znalosti
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Používateľ MS WindowsVšeobecne požadované znalosti
- Prehľad o nových technológiách a trendoch v oblasti telekomunikácií.- Práca na zmeny.
- Znalosť anglického jazyka na veľmi dobrej úrovni.
- Komunikačné zručnosti, proaktivita, analytické myslenie, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, odolnosť voči stresu, tímová spolupráca.
- Pracovná skúsenosť s monitorovacími a Trouble Ticket nástrojmi výhodou (napr. IBM Netcool, HP Service Manager).
- Certifikáty CCNA/ICND výhodou.
Vhodné pre absolventov
NieVhodné pre absolventov
NieKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom