Špecialista zákazníckych procesov

13.12.2018 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Máš skúsenosť s prácou „Procesára“ a chuť podieľať sa na tvorbe zákazníckych procesov Telekom-u? Láka ťa dynamická práca a príležitosť učiť sa neustále nové veci? Pokiaľ si odpovedal ÁNO na obe otázky, tak hľadáme práve teba na pozíciu Špecialista zákazníckych procesov.

Čo bude tvojou náplňou práce ?
- vykonávať aktivity v oblasti tvorby, aktualizácie a implementácie zákazníckych procesov pre rezidenčný a biznis segment,
- vyhodnocovať kvalitatívne KPI, navrhovať nástroje a opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,
- spracovávať podklady a dokumenty v oblasti riadenia procesov a kvality,
- tvoriť, pripomienkovať a aktualizovať metodiky, pracovné postupy a procedúry.


Ponúkaný plat (základná mzda):
Zamestnávateľ neuviedol
Termín nástupu do práce:
1.5.2018
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
Od vhodného kandidáta očakávame :
-orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov,
-proaktivita a chuť učiť sa,
-orientácia na interného a externého zákazníka,
-analytické a koncepčné myslenie,
-prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti,
-prax min. 1 rok na podobnej pozícii,
-skúsenosti v oblasti procesného riadenia,
-znalosť produktového portfólia Slovak Telekom, zákazníckych procesov a aplikácii výhodou


.

.