Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Vedúci realizácie / Site Manager

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce


Celá SR


Pozícia / odvetvie

Reality a stavebníctvo

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Ovládaš anglický a maďarský jazyk, rád cestuješ a máš vzdelanie v technickom odbore? Pre nášho klienta, spoločnosť, ktorá realizuje dodávky a inžinierske služby hľadáme práve teba!

Náplň práce:
• riadenie a zodpovednosť za realizáciu pridelených zákaziek
• zaisťovanie definovania jasných priorít, organizácie práce, plynulosť jednotlivých etáp realizácie a sústavné sledovanie úrovne kvality
• vedenie a riadenie realizačného tímu
• delegovanie úloh, ktoré vyplývajú z požiadaviek zákazníka na jednotlivých členov realizačného tímu
• zabezpečenie preukázateľného oboznámenia sa podriadených pracovníkov s príslušnými predpismi BOZP, internými predpismi a kontroluje ich dodržiavanie

V etape PRÍPRAVY:
• spolupracuje pri tvorbe ponuky a vypracovaní rozpočtov
• preberá projektovú dokumentáciu
• vypracováva plánovací list výroby, montáže
• sumarizuje a vyhodnocuje požiadavky na personálne zabezpečenie, technologickú dokumentáciu, výrobné a materiálové prostriedky
• vypracováva TPV zákazky
• je zodpovedný za vypracovanie zmluvne požadovanej dokumentácie
• je zodpovedný za vystavenie žiadanky na dodávky a montážny materiál na zákazku
• pripravuje harmonogram realizácie a sleduje a vyhodnocuje ich plnenie, prijíma opatrenia na zabezpečenie plnenia harmonogramu termínov

V etape REALIZÁCIE:
• riadi prácu vedúcich montérov
• zodpovedná za prevzatie montážneho pracoviska a dôsledné vedenie montážnych denníkov
• dohliada na vykonávanie montážnych prác v zmysle projektovej dokumentácie, pracovných a technologických postupov
• zodpovedá za vykonanie jednotlivých skúšok a uvedenie do prevádzky podľa plánu kontrol a skúšok a tiež za evidenciu a stav používaných meracích prístrojov
• spolupracuje pri vedení zákazkovej mapy
• zodpovedá za dodržiavanie dohodnutých termínov realizácie
• sleduje a riadi náklady na realizáciu
• zodpovedá za odovzdanie zákazky odberateľovi vrátane príslušnej dokumentácie, odstránenie prípadných vád a nedorobkov, operatívne rieši vzniknuté problémy
• plánuje kapacity
• vedie rokovania a komunikáciu so zákazníkom


Ponúkaný plat

1300 EUR

Benefity a ďalšie výhody

• služobný automobil
• príspevok na dopravu a ubytovanie
• flexibilný pracovný čas
• bezplatné jazykové kurzy v pracovnej dobe
• odborné vzdelávanie, certifikáty


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

• SŠ/VŠ vzdelanie technického smeru
• prax min. 5 rokov
• MS Office - pokročilý
• Anglický a maďarský jazyk - aktívne
• VP sk. B