Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1250€/brutto + variabilná zložka a benefity, detaily na osobnom pohovoreZobraziť viac
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Oblasť pôsobnosti zamestnanca:
organizácia, riadenie, plánovanie a kontrola práce prevádzky materiálového hospodárstva a jeho pracovníkov
Priamy nadriadený zamestnanec:
vedúci oddelenia logistiky
Pracovné povinnosti:
- organizácia, riadenie a kontrola, stanovovanie úloh podriadeným
- plánovanie pracovných zmien v súlade s potrebami oddelenia a spoločnosti
- zabezpečenie príjmu, skladovania a expedície obalového materiálu, potravinových komponentov, chemikálií a čistiacich prostriedkov v požadovanom množstve, kvalite, sortimente a čase
- organizácia pracovných postupov v sklade
- evidencia dochádzky zamestnancov, hodnotenie výkonu podriadených
- účasť na fyzických mesačných a ročnej inventúre
- vyhodnotenie mesačných a ročnej inventúry
- riešenie porúch technických zariadení v súčinnosti s oddelením techniky a oddelením výpočtovej techniky
- podpora skladových systémov
- zabezpečenie chodu všetkých technických zariadení na oddelení materiálového hospodárstva
- zabezpečenie vypracovania denných štatistík a vyhodnotení
- dbá o zavedenie a ďalší rozvoj a dodržiavanie všetkých prvkov ISO 9000-2000 a IFS patriacich do kompetencie
- aktualizácia plánov skladovania
- koordinácia externého skladovania
- pripravuje a kontroluje plány čistenia
- zabezpečuje v stanovených dňoch výdaj ochranných pracovných prostriedkov, kancelárskych potrieb a tlačív
- evidencia a obeh vratných obalov / palety, kovové kontajnery a pod./
- evidencia a následné spracovanie reklamácií
- plní príkazy nadriadeného
Rozhodovacie právomoci zamestnanca:
- rozhoduje o organizácii práce v skladoch materiálového hospodárstva
Okruh zodpovednosti zamestnanca:
Zodpovedá za :
- dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- dodržiavanie metodických postupov a smerníc týkajúcich sa MH
Zamestnanec je v prípade neprítomnosti zastupovaný:
Administrátorom skladových operácií
Zamestnanec je v prípade neprítomnosti oprávnený zastupovať:
Administrátora skladových operácií, skladníka
Informácie pre uchádzača:
Zaslaním životopisu dávate súčasne spoločnosti PROPLUSCO, spol. s.r.o., súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. „O ochrane osobných údajov“, pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania.
Všeobecne požadované znalosti:
Štyri hlavné podmienky:
1) znalosť skladového hodpodárstva
2) prax min. 2 roky
3) znalosť aspoň jedného z cudzích jazykov Aj alebo Nj na komunikatívnej úrovni
4) skúsenosť s vedením ľudí
Pridanou hodnotou kandidáta by mohli byť tieto osobnostné črty:
komunikatívnosť
proaktivita
samostatnosť
zodpovednosť
akčnosť
promptnosť v rozhodovaní a riešení úloh
organizačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)
Nemecký jazyk (expert - C2)
-
Vodičský preukaz:B