Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Administratívny pracovník - pomocný účtovník

28.07.2018 MBM-ARMO, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Námestovo
Oravská Jasenica
Oravská Jasenica bez
02964

Námestovo
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Výroba; Administratívny pracovník, Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): Zamestnávateľ neuviedol
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- podpora práce pre hlavného účtovníka
- pomocné účtovné práce pri spracovaní podvojného účtovníctva
- Účtovanie a evidencia dodavateľských a odberateľských faktúr, hmotného a nehmotného majetku, pokladne(hotovosť, SL), účtovanie banky, skladovej evidencie, interných dokladov
- vystavovanie faktúr
- Príprava a kontrola pokladov pre spracovanie DPH
- Pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, pomoc pri vypracovaní účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní.
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia
- ostatné administratívne práce súvisiace s chodom účtovného oddelenia

Iné výhody:

- práca v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- príjemný kolektív
- práca v blízkosti bydliska
- možnosť odborného a profesionálneho rastu

Informácie pre uchádzača:



Pracovný čas: od 7:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované vzdelanie:
Úplné stredné odborné vzdelanie v skupine odborov Ekonomika a organizácia, obchod a služby
Úplné stredné odborné vzdelanie v odbore všeobecná ekonomika



Dĺžka praxe

aspoň 1 rok


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • samostatnosť
  • matematická gramotnosť
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)

Počítače:
  • Microsoft Outlook - elementárna
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Internet - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

- aspoň 1-ročná prax v účtovníctve, fakturácii a administratívnej výpomoci
- veľmi dobrá znalosť Excelu, Wordu a Outlooku ovládať prácu s PC (balík Microsoft Office) na úrovni pokročilý, ovládanie niektorého účtovného programu - skladové hospodárstvo, fakturácia - veľká výhoda, spoľahlivosť pri zbere údajov, jeho evidencii a vyhodnocovaní


Osobnostné predpoklady
  • precíznosť (presnosť)
  • analytické myslenie
  • cieľavedomosť
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Áno