Správca registratúry v personálnej agentúre

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Do našej spoločnosti prijmeme správcu registratúry (administratívneho pracovníka, referenta), ktorého náplňou práce bude:
- spracovanie došlej a odoslanej pošty,
- roztriedenie pošty, evidencia pošty,
- vedenie skladového hospodárstva,
- vedenie skladového hospodárstva a hospodárskej korešpondencie v programe OMEGA,
- práca na úvodnom kontakte,
- pomocné administratívne činnosti,
- osobný kontakt s uchádzačmi o prácu - predstavenie aktuálnych pracovných pozícii, -
- registrácia uchádzačov, sumarizácia dokumentov,
- činnosti podľa zadania nadriadeného.

Viac info: https://atena.sk/sk/offer/sk2092

Benefity a ďalšie výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívne nadnárodnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu pošlite svoj životopis na adresu email Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných uchádzačov.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaná prax:
- Minimálne 3 roky pri spracovaní a evidencii pošty
- Skúsenosti s vedením hospodárskej korešpondencie a skladového hospodárstva sú podmienkou
Organizovanie a plánovanie práce
Prezentovanie
Rozhodovanie
Samostatnosť
Tímová práca
Vedenie ľudí
Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
Empatia
Cieľavedomosť
Komunikatívnosť
Pamäť
Praktické myslenie
Spoľahlivosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word