Reprezentant inkasného centra

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Telefonický špecialista call centra pre správu a vymáhanie pohľadávok zabezpečuje pasívny a aktívny telefonický kontakt s dlžníkmi na základe vopred definovaných databáz za účelom uspokojenia pohľadávok, pripomína termíny splatnosti, navrhuje lehoty a možnosti vysporiadania pohľadávok, poskytuje informácie o pohľadávkach, eviduje záznamy z realizovaných hovorov a plní ostatné povinnosti súvisiace s výkonom správy a vymáhania pohľadávok.

Benefity a ďalšie výhody:

• 3 dni plateného voľna ročne navyše
• poukážky Ticket Compliments - 6x ročne
• príspevok na dopravu do zamestnania
• príspevky na šport a fitnes alebo starostlivosť o telo a vizáž
• príspevok na jazykový kurz podľa vlastného výberu
• iné finančné benefity
• profesionálne vzdelávanie a možný kariérny i osobnostný rast
• istota dlhodobého zamestnania

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám štruktúrovaný životopis do 7 dní. Z hľadiska našich personálnych možností odpovedáme len vybraným kandidátom. V prípade, že sa Vám neozveme do 15 dní od Vášho zaslania, budú Vaše údaje zaradené v našej personálnej databáze. Zaslaním Vášho CV, nám dávate súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré si zároveň prosíme doplniť Vašim súhlasom, ktorý bude v znení:
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."

Všeobecne požadované znalosti:

• Základná znalosť práce na PC

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno