Operátor Call centra/Administratívny pracovník

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Telefonické vymáhanie pohľadávok (prijímanie a spracovanie telefonických hovorov) od dlžníkov pri dodržaní platných pracovných postupov a legislatívy.
- Denná telefonická komunikácia s dlžníkmi, veriteľmi, súdmi a inými inštitúciami.
- Vybavovanie e-mailovej komunikácie, vybavovanie písomných požiadaviek dlžníkov.
- Starostlivosť o pridelenú databázu dlžníkov, telefonický a písomný kontakt.
- Zaznamenávanie celej komunikácie s dlžníkmi a ostatných úkonov do internej databázy.
- Komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti.
- Administratívna podpora tímu – kopírovanie, scanovanie, zakladanie spisov a iné administratívne činnosti.

Všeobecne požadované znalosti:

- práca s PC na strednej úrovni
- samostatnosť
- komunikatívnosť
- zmysel pre precízne plnenie zverených úloh
- asertivita

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word