Accountant / Office Assistant
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Administratíva / Ekonomika, financie, účtovníctvoAdministratívny pracovník / Hlavný účtovník / Office manažér
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Accountant / Office Assistant:
- Evidencia, nahrávanie a likvidácia prijatých tuzemských a zahraničných faktúr
- Údržba vendorov/dodávateľov v SAPe
- Navrhovanie a vytváranie platobných príkazov (multicash, payment factory)
- Plánovanie cashflow
- Kontrola stavu pohľadávok a záväzkov
- Podpora pri uzávierkach, vrátane externého ročného auditu
- Tvorba podkladov ku mzdám zamestnancov, zrážky za PHM, interné odbery
- Zodpovednosť za objednávanie stravných lístkov
- Vyúčtovanie služobných ciest zamestnancov
- Zodpovednosť za zakladanie a archiváciu dokumentov
- HR podpora pri nástupe a odchode zamestnancov
- Zabezpečenie školení zamestnancov
- Plánovanie nástupov, zaškolenie, odovzdávanie pracovných pomôcok, zabezpečenie podpísania dokumentácie potrebnej k nástupu zo strany zamestnanca (zmluva, smernice, etický kódex, odovzdávacie protokoly)
- Príprava SK verzií interných smerníc
- Správa skladov
- Administratívne činnosti spojené s chodom recepcie, správa kancelárií, kancelárskych zariadení
- Poštová evidencia, objednávanie kancelárskych potrieb
- Správa vozového parku, mobilných operátorov, mobilných zariadení
- Organizácia a plánovanie kalendára stretnutí a prác v spoločnosti, príprava rokovacej miestnosti, zabezpečenie občerstvenia
- Iné pomocné práce podľa pokynov priameho nadriadeného
Upresnenie platových podmienok:
Pre nášho klienta hľadáme kandidáta/ku ktorý bude z väčšej časti pôsobiť na pozícií Accountant a z malej miery riešiť aj podporu HR/backoffice. Ak máte skúsenosti z oboch oblastí, neváhajte nás kontaktovať!
Benefity a ďalšie výhody:
- Budú upresnené na pohovore
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- Skúsenosti na podobnej pozícií aspoň 3 roky
- Prax so spracovávaním faktúr
- Skúsenosti s tvorbou podkladov ku mzdám
- Aspoň čiastočná zodpovednosť za HR agendu na predchádzajúcich pozíciách
- Rýchla orientácia v nových situáciách