Accountant / Office Assistant

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Accountant / Office Assistant:
  • Evidencia, nahrávanie a likvidácia prijatých tuzemských a zahraničných faktúr
  • Údržba vendorov/dodávateľov v SAPe
  • Navrhovanie a vytváranie platobných príkazov (multicash, payment factory)
  • Plánovanie cashflow
  • Kontrola stavu pohľadávok a záväzkov
  • Podpora pri uzávierkach, vrátane externého ročného auditu
  • Tvorba podkladov ku mzdám zamestnancov, zrážky za PHM, interné odbery
  • Zodpovednosť za objednávanie stravných lístkov
  • Vyúčtovanie služobných ciest zamestnancov
  • Zodpovednosť za zakladanie a archiváciu dokumentov
Podpora HR/backoffice
  • HR podpora pri nástupe a odchode zamestnancov
  • Zabezpečenie školení zamestnancov
  • Plánovanie nástupov, zaškolenie, odovzdávanie pracovných pomôcok, zabezpečenie podpísania dokumentácie potrebnej k nástupu zo strany zamestnanca (zmluva, smernice, etický kódex, odovzdávacie protokoly)
  • Príprava SK verzií interných smerníc
  • Správa skladov
  • Administratívne činnosti spojené s chodom recepcie, správa kancelárií, kancelárskych zariadení
  • Poštová evidencia, objednávanie kancelárskych potrieb
  • Správa vozového parku, mobilných operátorov, mobilných zariadení
  • Organizácia a plánovanie kalendára stretnutí a prác v spoločnosti, príprava rokovacej miestnosti, zabezpečenie občerstvenia
  • Iné pomocné práce podľa pokynov priameho nadriadeného
Upresnenie platových podmienok:
Pre nášho klienta hľadáme kandidáta/ku ktorý bude z väčšej časti pôsobiť na pozícií Accountant a z malej miery riešiť aj podporu HR/backoffice. Ak máte skúsenosti z oboch oblastí, neváhajte nás kontaktovať!
Benefity a ďalšie výhody:
  • Budú upresnené na pohovore
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • Skúsenosti na podobnej pozícií aspoň 3 roky
  • Prax so spracovávaním faktúr
  • Skúsenosti s tvorbou podkladov ku mzdám
  • Aspoň čiastočná zodpovednosť za HR agendu na predchádzajúcich pozíciách
  • Rýchla orientácia v nových situáciách