Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Účtovník/čka

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislavský kraj; Okres Pezinok
Pezinok


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Pre nášho významného klienta, medzinárodnú obchodnú spoločnosť, ktorá je svetovým distribútorom kancelárskych potrieb hľadáme šikovného a jazykovo zdatného Účtovníka/čku.

Náplň práce:

- Spracovanie režijných faktúr, cestovných nákladov a ostatných výdavkov, interných dokladov s dôrazom na presnosť alokácie v rámci členenia spoločnosti (4 krajiny Slovensko, Maďarsko, Česká republika a Rakúsko)
- Spracovanie zápočtov s dodávateľmi/odberateľmi
- Príprava a účtovanie na účtoch časového rozlíšenia nákladov a výnosov
- Príprava časti dochádzky zamestnancov pre externé spoločnosti na výpočet miezd
- Komunikácia s dodávateľmi a zamestnancami vo všetkých 4 krajinách
- Účasť na mesačných uzávierkových operáciách a spravovaní daňových priznaní k DPH, DPPO
- Participácia n príprave vnútorných kontrol, predpisov a systémov
- Iné projekty na základe inštrukcií priameho nadriadeného


Upresnenie platových podmienok

dohodou

Benefity a ďalšie výhody

- Prácu v mladom a dynamickom tíme
- Nadobudnutie skúseností v medzinárodnom prostredí vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rakúsko)
- Potenciál profesijného rastu, možnosť ďalšieho vzdelávania, príťažlivé finančné ohodnotenie, ďalšie firemné benefity


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

- Znalosť anglického jazyka je nutná, znalosť iného jazyka je výhodou
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- 1-2 ročná prax na podobnej pozícii je výhodou
- Základy podvojného účtovníctva výhodou
- Samostatnosť, analytické myslenie, zmysel pre detail, zodpovedný prístup k práci, pozitívny prístup a schopnosť sebamotivácie
- Nutnosťou je ochota priebežného vzdelávania v legislatíve, účtovných a daňových predpisoch a schopnosť následnej implementácie do praxe
- Znalosť práce s MS Office, Excel na pokročilej úrovni
- Skúsenosť so systémom SAP je výhodou, nie však podmienkou