Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
* Organizácia a vedenie recepcie v centrále spoločnosti v Ivanke pri Dunaji * Plánovanie, koordinácia a organizácia stretnutí, vítanie a starostlivosť o návštevy * Riadenie kalendárov manažmentu, evidencia dochádzky, * Vybavovanie firemnej korešpondencie, zodpovednosť za prideľovanie mobilných telefónov * Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok a služobných ciest * Príprava podkladov na mítingy, vypracovávanie zápisov z mítingov a ich distribúcia účastníkom * Spolupráca s manažmentom prevádzok, podpora ich manažérov v oblasti komunikácie * Participácia pri organizovaní iných firemných akcií (napr. Vianočný večierok) * Správa vozového parku * Schopnosť pracovať s ľuďmi pre ľudí * Schopnosť pracovať systematicky
Benefity a ďalšie výhody:
Pozíciu obsadzujeme na dobu určitú – ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky
Informácie pre uchádzača:
V prípade, keď budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Všeobecne požadované znalosti:
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis a pripojte k nemu nasledovný súhlas: Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je poskytnutý na dobu neurčitú a podľa § 28 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)