Asistentka vedenia spoločnosti

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

* Organizácia a vedenie recepcie v centrále spoločnosti v Ivanke pri Dunaji * Plánovanie, koordinácia a organizácia stretnutí, vítanie a starostlivosť o návštevy * Riadenie kalendárov manažmentu, evidencia dochádzky, * Vybavovanie firemnej korešpondencie, zodpovednosť za prideľovanie mobilných telefónov * Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok a služobných ciest * Príprava podkladov na mítingy, vypracovávanie zápisov z mítingov a ich distribúcia účastníkom * Spolupráca s manažmentom prevádzok, podpora ich manažérov v oblasti komunikácie * Participácia pri organizovaní iných firemných akcií (napr. Vianočný večierok) * Správa vozového parku * Schopnosť pracovať s ľuďmi pre ľudí * Schopnosť pracovať systematicky

Benefity a ďalšie výhody:

Pozíciu obsadzujeme na dobu určitú – ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky

Informácie pre uchádzača:

V prípade, keď budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.

Všeobecne požadované znalosti:

V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis a pripojte k nemu nasledovný súhlas: Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je poskytnutý na dobu neurčitú a podľa § 28 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)