Rád komunikuješ a ovládaš češtinu? Tak hľadáme Teba! (Pracovník zákazníckeho servisu)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 13.11.2017
Informácie o pracovnom mieste
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti
Benefity a ďalšie výhody:
• motivujúce finančné ohodnotenie
• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja
• flexibilné plánovanie pracovného času (min. 20 hod/týž.)
• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (fitness centrá, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Všeobecne požadované znalosti:
• čeština na dobre komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 – 22.00
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Český jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno