Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 15.5.2018
Informácie o pracovnom mieste
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi,
- zabezpečenie odovzdanie informácie od zákazníka zodpovednej osobe v rámci spoločnosti,
- koordinácia nábehu technických zmien v súvislosti s dodávkami zákazníkov,
- potvrdenie objednávok a kontrola pripravenosti dodávok k nakládke,
- sledovanie finančnej disciplíny zákazníkov t.j. úhrady faktúr za dodávky a riešenie prípadných
nezrovnalostí(úhrady a ceny ),
- aktualizácia plánu dodávok ( forecastov ) a včasné poskytnutie týchto údajov pre potreby plánovania
výroby,
- maximálne možnú spokojnosť zákazníka podľa stanovených kritérií,
- dodržiavanie stanovených interných nariadení postupov vyplývajúcich zo SMK a pokynov nadriadeného,
- okamžité informovanie zákazníka v prípade zistenia problémov s kvalitou výrobkov v dodávke na ceste
k zákazníkovi,
-okamžité informovanie nadriadeného v prípade zistenia nedostatkov v kvalite výrobkov a kvalite procesu
v rámci TSK,
-správne zadávanie dát ( údajov ) do SAP-u
Benefity a ďalšie výhody:
- dlhodobá a stabilná práca v dobre zabehnutej zahraničnej spoločnosti
- možnosť odborného a profesionálneho rastu, program odborných školení doma a v zahraničí
- zaujímavé finančné ohodnotenie a motivačný bonus po skúšobnej dobe
- narodeninový balíček
- vianočný balíček
- príspevok na dopravu
Informácie pre uchádzača:
Hľadáme pracovníka do trvalého pracovného pomeru.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku na dole uvedenú adresu a pripojte nasledovný text:
Súhlasím so spracovaním všetkých mojich osobných údajov spoločnosťou TREVES Slovakia, s.r.o., Popradská 3/7, Veľká Lomnica, IČO 35 940 280, pre účely sprostredkovania zamestnania, získavania informácií o vhodných pracovných miestach, súhlasím s ich zaradením do informačného systému spoločnosti a následným poskytnutím, sprístupnením alebo zverejnením, a to aj v cudzine, v prípade potreby s ich priebežnou aktualizáciou počas celej doby poskytovania informácií a ponúk voľných pracovných miest a s ich uchovaním na dobu neurčitú. Súhlasím, aby k mojim osobným údajom boli priradené ďalšie osobné údaje, ktoré bezprostredne súvisia s účelom spracovania.
Všeobecne požadované znalosti:
- znalosť Anglického jazyka slovom a písmom - minimálne B2
- skúsenosti s prácou disponenta logistiky - zákaznícky servis min. 2 roky
- ovládanie PC ( Excel, Word, SAP – výhodou ),
- veľmi dobrý zdravotný stav, zodpovednosť, flexibilita, chuť pracovať a učiť sa nové veci,
- predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii ( výhodou ),
- komunikatívnosť a orientácia na zákazníka,
- iniciatívny a zodpovedný prístup k práci a riešenia problémov,
- vodičský preukaz skupiny B s paraxou ( nutná ).
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk
Slovenský jazyk