Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):2100 EURZobraziť viac
Od 2100 EUR brutto / mes. + variabilná zožka mzdy.
Finálna úroveň celkovej mzdy je závislá od individálnych skúseností a schopností vybraného kandidáta, minimálne však na úrovni Základnej zložky mzdy. -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Ako Senior Business Consultant/Analyst budeš mať príležitosť podieľať sa na konzultačných projektoch, najmä v oblasti bankovníctva a poisťovníctva.
Budeš mať jedinečnú možnosť vytvárať, dizajnovať a nastavovať nové procesy a business modely, pomáhať klientom ich integrovať a využívať. Zároveň dostaneš príležitosť rozvíjať svoju schopnosť riešiť problémy, svoje manažérske zručnosti v oblasti vedenia tímu.
Tvoje každodenné zodpovednosti na projekte budú rôzne a budú zahŕňať:
• Zber a analýza business a technických požiadaviek zákazníka
• Príprava návrhov riešení na základe technických a funkčných špecifikácií
• Participácia na príprave dokumentácie
• Realizácia prípadových štúdií, finančných alebo funkčných AS-IS/TO-BE procesných analýz
• Dizajn nových business procesov a podporných technológií
• Projektové riadenie / koórdinácia interných alebo externých zdrojov
Benefity a ďalšie výhody:
• Možnosť podieľať sa na rôznorodých a zaujímavých IT projektoch
• Transparentný kariérny model s pravidelným polročným hodnotením
• Práca v mladom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
• Vzdelávacie kurzy, školenia, odborná certifikácia
• Notebook i na súkromné účely
• Mobilný telefón i na súkromné účely s neobmedzeným paušálom
• Flexibilná pracovná doba
• Športové aktivity, Baby Bonus, Referral bonus program
• Možnosť občasnej práce z domu/home office
• Občerstvenie na pracovisku
• Možnosť zahraničných pracovných ciest
• Možnosť spolupráce aj ako kontraktor
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú
• Bonusová dovolenka
• Teambuildingy a skvelá firemná kultúra :)
Informácie pre uchádzača:
Vopred ďakujeme veľmi pekne za zaslanie životopisu, ako aj o záujem pracovať v spoločnosti Greyson.
Životopis starostlivo posúdime.
Greyson HR Team
Všeobecne požadované znalosti:
• Ukončená VŠ ideálne technického/ekonomického smeru s minimálne 2 rokmi relevantnej praxe
• Skvelé analytické myslenie
• Znalosť UML (EA, visio, confluence) a SQL (aspoň na základnej úrovni)
• Znalosť bankovej a poistnej oblasti je veľkou výhodou
• Konštruktívny prístup pri riešení problémov
• Flexibilita a ochota pracovať v rôznych strategických a operatívnych roliach naprieč odvetviami
• Vynikajúce koordinačné, prezentačné a komunikačné zručnosti
• Tímový hráč so schopnosťou pracovať efektívne i na samostatných úlochách
• Pozitívny prístup, otvorené myslenie, chuť naplno sa zapojiť do spoločných projektov
• Český/Slovenský jazyk na úrovni expert
• Ochota cestovať
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Slovenský jazyk