Referent/operátor zákazníckeho servisu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Referent zákazníckeho servisu je kvalifikovaný zamestnanec, ktorý poskytuje informácie, resp. bezprostrednú informatívnu pomoc zákazníkom o všetkých produktoch a službách. Podávanie všestranných odborných informácií o poskytovaných produktoch a službách, uskutočňovanie telefonického prieskumu, spracovanie analýz, predkladanie návrhov pre tvorbu manuálov a algoritmov komunikácie so zákazníkom a pod.

Informácie pre uchádzača:

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
komunikačné zručnosti, sebaovládanie, samostatnosť

Požadovaná odborná prax:
1 rok

Úroveň ovládania výpočtovej techniky:
využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce Word, Excel, Internet

Úroveň znalosti cudzieho jazyka:
aktívne ovládanie anglického jazyka príp. nemeckého jazyka

Administratívne zručnosti:
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania

Špeciálne zručnosti:
nevyžaduje sa

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou