Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Informatika - software / Vrcholový manažment / Zákaznícka podporaServisný inžinier / Vedúci obchodnej skupiny
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Vašou úlohou bude: • poskytovanie 1st line technickej podpory • vzdialená správa užívateľského prostredia • poskytovanie zákazníckej • vedenie teamu 5-10 ľudí • vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problem management, asset management a ďalšie • pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností
Informácie pre uchádzača:
Príležitosť ponúka spoločnosť, ktorá patrí medzi popredných hráčov v oblasti elektroenergetických služieb na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zabezpečiť, aby z procesov a výsledkov podnikania mal prospech široký okruh ľudí.
Všeobecne požadované znalosti:
• 5 ročná prax v oblasti zákazníckej podpory, service desk, incident management • základy administrácie Windows serverov • znalosť Microsoft Excel
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou