Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vašou úlohou bude: • poskytovanie 1st line technickej podpory • vzdialená správa užívateľského prostredia • poskytovanie zákazníckej • vedenie teamu 5-10 ľudí • vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problem management, asset management a ďalšie • pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností

Informácie pre uchádzača:

Príležitosť ponúka spoločnosť, ktorá patrí medzi popredných hráčov v oblasti elektroenergetických služieb na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zabezpečiť, aby z procesov a výsledkov podnikania mal prospech široký okruh ľudí.

Všeobecne požadované znalosti:

• 5 ročná prax v oblasti zákazníckej podpory, service desk, incident management • základy administrácie Windows serverov • znalosť Microsoft Excel

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou