Pracovník zákazníckeho centra

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

• prijímanie a vyskladňovanie tovaru do/zo skladového programu,
• evidencia a spracovanie zákazníckych objednávok,
• objednávanie tovaru u dodávateľov, kontrola potvrdení nákupných objednávok,
sledovanie termínov dodania,
• vystavovanie kompletnej obchodnej dokumentácie (faktúra, dodací list príp.
záručný list pri vyskladnení tovaru v súlade s objednávkou zákazníka,
• riešenie prípadných reklamácií a sťažností,
• spracovávanie prichádzajúcich hovorov zákazníkov, odpovedanie na dotazy
telefonicky, e-mailom, písomne alebo osobne,
• interná podpora prideleného obchodného zástupcu,
• vypracovanie cenových ponúk na základe dopytu od zákazníka,
• komunikácia mailom/telefonicky so zahraničnými dodávateľmi

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť LABO – SK, s.r.o. je obchodno-distribučná spoločnosť, zaoberajúca sa dodávkami laboratórnej techniky, spotrebného materiálu a chemikálií, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2006.

Všeobecne požadované znalosti:

• vzdelanie v obore chemicko - technologické je nevyhnutnou podmienkou!,
• samostatnosť a zodpovedný prístup k práci,
• ochota vzdelávať sa,
• slušné a profesionálne vystupovanie v styku so zákazníkmi a dodávateľmi.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti:

Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Skladové hospodárstvo