Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Trainee online marketingu pre B2B

19.11.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Zaujíma ťa online marketing pre B2B?
Telekom Trainee program je tá správna príležitosť práve pre teba!
Je to rozvojový program pre študentov II. stupňa VŠ štúdia, ktorý je zameraný na získanie špecifických zručností a skúseností cez samostatné realizovanie projektu na konkrétnom oddelení spoločnosti v priebehu 9 mesiacov. Si vytrvalý, samostatný a máš veľké ambície? Dokáž to sebe aj nám práve teraz.

Hľadáme novú posilu do marketingového tímu na oddelení komunikácie produktového portfólia pre firmy a podnikateľov. Tvojou pracovnou náplňou bude:
- nastavenie a sledovanie analytických nástrojov na základe B2B online cieľov
- vytvorenie hypotéz pre online merania (web, kampane)
- pravidelné vyhodnocovanie dát a návrhy zmien na základe zistených výsledkov
- príprava obsahu na rôzne online kanály (sociálne siete, firemné blogy)
- vyhodnocovanie obsahového marketingu na sociálnych sieťach a blogoch.
Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
1.10.2017
Druh pracovného pomeru:
vedľajší

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
študent – vysoká škola
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
V projekte určite využiješ:
- skúsenosti s nastavovaním a správou hlavných webových analytických nástrojov (Google Analytics, HotJar, Optimizely a podobne)
- skúsenosť s vytváraním hypotéz a ich overovaním v online prostredí
- analytické myslenie
- orientácia v oblasti content marketingu
- záujem vzdelávať sa v oblasti ICT a telekomunikačných technológií
- skúsenosti so sociálnymi sieťami Facebook a LinkedIn.
- predchádzajúce skúsenosti so stážou/brigádou vítané
- veľmi dobré znalosti MS Excel, Word, Powerpoint