Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Biznis Analytik CRM

17.11.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Máš skúsenosť s prácou analytika a chuť podieľať sa na rozvoji IT systémov Telekom-u? Láka ťa dynamická práca a príležitosť učiť sa neustále nové veci? Pokiaľ si odpovedal ÁNO na obe otázky, tak hľadáme práve teba na pozíciu Biznis analytika.

Tvojou náplňou práce práce bude :
Zodpovedať za rozvoj a správu IT zákazníckych systémov a ich funkčných oblastí.
Pripravovať požiadavky a návrhy na zmeny v úzkej spolupráci s biznisom.
Pripomienkovať IT návrhy riešení a podieľať sa na ich testovaní.
Spolupracovať na implementácii nových produktov, služieb a IT systémov.
Koordinovať interné aktivity a participovať na projektoch v oblasti CRM.




Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
asap
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
Od vhodného kandidáta očakávame :
-orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov,
-proaktivita a chuť učiť sa,
-orientácia na interného a externého zákazníka,
-analytické a koncepčné myslenie,
-prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti,
-prax min. 1 rok na podobnej pozícii.