ADMINISTRÁTOR DISTRIBÚCIE

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.

Benefity a ďalšie výhody:

V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas: Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity