Administratíva a organizácia náborov

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti.
- Inzerovanie voľných pracovných miest v printových a online médiách.
- Samostatná realizácia výberových konaní.
- Práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov.
- Testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov.
- Výpomoc pri spracovaní personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce.
- Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami.
- Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb.
- administratívne činnosti - príprava zmlúv, podkladov ku mzdám, spracovanie dochádzky.
zaevidovanie potrebných formulárov, založenie osobnej zložky personálu (lek.prehliadky, potvrdenia o odborných skúškach a certifikáty a pod.)

+ práca v príjemnom mladom kolektíve
+ možnosť osobnostného rastu a rozvoja
+ flexibilita

Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita
aktívna práca s databázami
systematickosť, zmysel pre zodpovednosť, spoľahlivosť
schopnosť zvládať komunikáciu pri kontakte so zákazníkom (rôzny ľudia - rôzne situácie)
zvládať časový stres a tlak
byť pripravený na časté telefonovanie s uchádzačmi
cudzí jazyk vítaný NJ alebo AJ

Všeobecne požadované znalosti:

- Samostatnosť
- Zodpovednosť
- Vodičský preukaz skupiny B

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word