Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Brigádnik - poskytovanie informácií pre asistenčné služby

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Okres Žilina

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Pre naše zákaznícke centrum hľadáme uchádzačov s komunikačnými zručnosťami, ktorí budú:
    - poskytovať informácie pre volajúcich zákazníkov o telefónnych číslach a asistenčné informácie (otváracie hodiny, adresy, kontaktné data a rôzné iné informácie),
    - prijímať otázky a bezprostredne riešiť požiadavky zákazníkov,
    - poskytovať informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách,
    - vyhľadávať informácie v našich systémoch a na internete.


    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    od 9.8.2017

    Druh pracovného pomeru

    brigáda

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    študent – vysoká škola

    Všeobecne požadované znalosti

    Ak radi komunikujete, vyhľadávate informácie a sprostredkovávate ich, je to to pravé orechové pre Vás :-)
    Prozákaznícka orientácia a pozitívny prístup - ak disponujete takýmto prístupom, budete túto prácu zvládať s ľahkosťou.
    Samozrejmosťou by pre Vás mala byť práca s PC.


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!