Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme pre našu spoločnosť účtovníka, ktorého náplňou práce bude:
príprava a účtovanie podkladov pre účtovníctvo viacerých spoločností
zaúčtovanie dokladov v podvojnom účtovníctve viacerých spoločností
spolupráca pri zostavení mesačnej a ročnej účtovnej závierky
vystavovanie, evidencia a spracovanie faktúr
vykonávanie účtovných zápisov v účtovných knihách, účtovanie účtovných dokladov: dodávateľských a odberateľských faktúr / pokladničných dokladov, interných dokladov podľa zverenej agendy.
príprava podkladov a spracovanie DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní,
spolupráca pri mesačnej a ročnej uzávierke
zostavovanie výkazov DPH, štatistiky,
príprava podkladov v prípade daňových kontrol a finančných auditov
výkon vlastnej práce podľa zaradenia na pracovnom mieste,
dodržiavanie stanovených interných nariadení a pokyny
Ponúkaný plat:
od 1200 do 2000 EUR
Upresnenie platových podmienok:
Po skúšobnej dobe, t.j. 3 mesiace možnosť navýšenia platu
Iné výhody:
Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro karty Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru:
hlavný
Informácie pre uchádzača:
Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis spolu s motivačným listom na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk
Iné znalosti:
Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Jednoduché účtovníctvo, Mzdové účtovníctvo, Personalistika, Podvojné účtovníctvo
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaná prax:
- minimálne 3 roky na obdobnej pozícii
- znalosť programu SOFTIP výhodou


Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
- lojalita
- znalosť účtovnej a daňovej legislatívy
- organizačné a komunikatívne schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu
- ochota pracovať nadčas
- v prípade potreby ochota pracovať aj cez víkend
- odolnosť voči stresu, schopnosť zvládať stresové situácie