Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Specialista na IT Servicedesk (part-time)

21.08.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Si študentom 3. alebo 4. ročníka VŠ? Rád komunikuješ a pomáhaš riešiť technické problémy? Potom hľadáme práve Teba na dlhodobú brigádu na náš IT ServiceDesk!


A čo sa u nás naučíš?
- Riesit požiadavky od užívateĽov na internom Servicedesku,
- Riadiť Workflow požiadaviek od uýívateľov
- Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne

Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
brigáda

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
študent – vysoká škola
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Všeobecne požadované znalosti:
- prehľad v oblasti infraštruktúry (základná aplikačná a HW architektúra vo veľkej firme) a procesnej metodike informačných technológií (poznanie základov ITIL a SDLC metodiky vítané)
- základy tvorby skriptov a programovania
- aktívna znalosť anglického jazyka
- logické myslenie , analytické myslenie, orientácia na výsledky,
- orientácia na detail, asertivita, dôslednosť, schopnosť efektívne riešiť konflikty
- komunikačné zručnosti , odolnosť voči stresu