Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Chces hrať prvú ligu v ZÁCHRANE zákazníkov? (Reprezentant save desk)

21.08.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Chceš hrať extraligu v ZÁCHRANE našich zákazníkov?

Chceš zdieľať know how v oblasti UDRŽANIA zákazníka na medzinárodnej úrovni?

Máš tú najsilnejšiu zákaznícku orientáciu a v starostlivosti o zákazníka sa cítiš ako ryba vo vode?

POĎ K NÁM - rozširujeme náš úspešný tím!

Hľadáme argumentačne zdatných ľudí, ktorí sa chcú učiť nové veci a oslovuje ich telefonická komunikácia.

My nepredávame, my zachraňujeme!
Ponúkaný plat:
od 700 do 900 EUR
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
Dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (začiatočník)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
Základná výbava záchranára:
- výborná argumentácia
- prozákaznícka orientácia
- silný verbálny a príjemný hlasový prejav
- zvládanie stresových situácií a schopnosť hľadať riešenia
- zmysel pre humor

Ideálne ak už máš predchádzajúcu pracovnú skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi. Ak nie nevadí, dôležitá je chuť učiť sa a pracovať na sebe.