Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
HR administrátor s aktívnym maďarským a anglickým jazykom
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre nášho významného klienta, medzinárodnú dopravnú spoločnosť hľadáme HR administrátora s aktívnym anglickým a maďarským jazykom.Náplň práce :
- Realizácia výberových konaní na nových vodičov
- Úlohy v oblasti HR: inzercia, vedenie pohovorov, komunikácia s kandidátmi
- Príprava a spracovávanie rôznych interných dokumentov vodičov, zadávanie údajov o výkone práce vodičov do interného systému, kontrola daných dokumentov
- Spracovávať transportné doklady od vodičov
- Schopnosť komunikovať cez sociálne siete a web stránky
- Preklady rôznych dokumentov do angličtiny
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
Pestrá a zaujímavá práca v dynamickom prostredíŠtandardné firemné benefity
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom a anglickom jazyku s podrobne rozpísanou náplňou práce. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí splnia všetky požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Aktívna znalosť slovenského, maďarského a anglického jazyka- Vysokoškolské vzdelanie, príp. stredoškolské s praxou v personalistike na juniorskej pozícii
- Pracovné skúsenosti v administratíve, príp. v oblasti HR
- Skúsenosti v oblasti logistiky sú výhodou
Znalosť práce: Excel, Outlook, Power Point internet