Samostatný referent - oddelenie spracovania miezd - zástup počas MD a RD

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Banská Bystrica
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    možnosť zárobku až do 1284 EUR mesačne (brutto): ponúkaná základná mesačná mzda 1200 EUR pri 37,5 hod./týždenne s možnosťou získania pobádacej zložky mzdy až do výšky 84 EUR mesačne (brutto)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:

Informácie o pracovnom mieste

Samostatný referent ľudských zdrojov je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne zabezpečuje vykonávanie ucelených odborných prác v oblasti ľudských zdrojov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa metodických usmernení s rámcovo stanovenými výstupmi. Vykonávanie zložitých odborných prác a samostatné zabezpečovanie ucelených odborných agend v oblasti pracovno-právnych vzťahov, v oblasti spracovania miezd a v oblasti organizácie práce vrátane rozborovej a analytickej činnosti a pod.

Informácie pre uchádzača:

- prijatie na PZ - určitá doba 1 rok – zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky a čerpania dovolenky, s možnosťou predĺženia - skúšobná doba 3 mesiace - ÚSOV ekonomického smeru je výhodou - týždenný pracovný čas 37,5 hod. (pružný pracovný čas) Iné výhody: - zamestnanie u 2. najväčšieho zamestnávateľa v rámci SR - zázemie veľkej a stabilnej spoločnosti s 30-ročnou tradíciou - príspevok na dopravu do zamestnania s denným dochádzaním zo vzdialenosti min. 30 km - príspevok a zabezpečenie ubytovania nad 80 km od pracoviska - príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti - mimoriadna sociálna výpomoc - príspevok na rôzne športové a kultúrne podujatia - MULTIsport karta - príspevok na prváčika (pri nástupe do školy) - detské letné tábory pre deti zamestnancov - zľavy na produkty a služby Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime a kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá a budú pozvaní na výberový pohovor. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, spoľahlivosť, samostatnosť

Požadovaná odborná prax:
1 rok v oblasti spracovania miezd

Úroveň ovládania výpočtovej techniky:
ovládanie výpočtovej techniky WORD, EXCEL, OUTLOOK, Internet, PowerPoint pre bežné kancelárske práce

Administratívne zručnosti:
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania

Špeciálne zručnosti:
nevyžaduje sa

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou