Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máš skúsenosti s Office Managementom? Zvládaš multitasking a máš silné organizačné schopnosti? Pokiaľ máš zmysel pre detail a rád pracuješ s ľuďmi, tak neváhaj čítať ďalej. Tvojou pracovnou náplňou bude: - Administratívna agenda, fleet manažment a zastrešenie chodu office - Zabezpečenie hmotnej vybavenosti kancelárií - Koordinácia kancelárskych zásob a ich periodická kontrola - Hmotné a organizačné zabezpečenie meetingov v priestoroch spoločnosti - Podpora manažérov vo všetkých potrebných smeroch súvisiacich s výkonom práce - Koordinácia cestovných príprav pre konzultantov / manažérov - Evidencia hmotnej zodpovednosti zamestnancov - Zabezpečenie plynulého chodu recepcie - Správa automobilov spoločnosti vrátane taxi služby - Práca s databázou spoločnosti (reporting) - Podpora marketingového oddelenia, HR oddelenia a manažmentu spoločnosti - Podieľanie sa na príprave eventov spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
- Kvartálne odmeny - 5 dní dovolenky navyše - 2 dni sick day - 2 dobrovoľnícke dni - MultiSport karta - Cafeteria - Mobilný telefón + paušál na súkromné účely - Bonus pri pracovnom výročí - Metro karta - Firemná Alza zľava
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Všeobecne požadované znalosti:
- Predošlá skúsenosť na pozícii Office Managera - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - B1 - Výborné komunikačné a organizačné zručnosti - Znalosť MS Office na používateľskej úrovni - Vodičský preukaz - skupina B (aktívny vodič) - Samostatnosť a spoľahlivosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou