Personálny konzultant

Informácie o pracovnom mieste

4416000 - Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov

Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: - vedenie komunikácie s existujúcimi alebo potenciálnymi obchodnými partnermi zamestnávateľa podľa jeho pokynov v jazyku/och zodpovedajúcom pracovnému zaradeniu zamestnanca,
- nadväzovanie nových obchodných spoluprác, prezentovanie zamestnávateľa a jeho služieb tretím osobám, komunikácia o obchodných podmienkach spolupráce s existujúcimi alebo potenciálnymi obchodnými partnermi, absolvovanie služobných ciest za vyššie uvedenými účelmi,
- vedenie komunikácie s registrovanými ako aj novými uchádzačmi vyhľadávajúcimi príležitosti na výkon pracovných činností,
- vedenie výberových pohovorov, overovanie pracovných skúseností a znalostí uchádzačov v jazyku/och vyplývajúcich z pracovného zaradenia zamestnanca, výber vhodných kandidátov pre zamestnávateľom určené pracovné pozície,
- poskytovanie informácií a personálneho poradenstva iným zamestnancom a uchádzačom o výkon pracovných činností, kontrolovanie ich spokojnosti, poskytovanie asistencie pri riešení operatívnych otázok spojených s výkonom ich práce,
- odosielanie hromadných pracovných ponúk prostredníctvom emailov, SMS-správ, sociálnych sietí a/alebo iných komunikačných prostriedkov,
- spolupodieľanie sa na tvorbe obchodných materiálov pre zamestnávateľa (newslettre, bulletiny, profily kandidátov, a pod.),
- vedenie a aktualizovanie databáz, evidencií, harmonogramov, pracovných plánov a iných záznamov týkajúcich sa obchodných partnerov, iných zamestnancov, uchádzačov o zamestnanie, výsledkov zamestnanca, výsledkov jeho pracovného oddelenia alebo akýchkoľvek iných vyhodnocovaných kritérií určených zamestnávateľom podľa jeho pokynov a vopred stanovených postupov,
- komunikácia s úradmi práce, školami a inými inštitúciami určenými zamestnávateľom,
- aktívna účasť na školeniach, tréningoch, poradách,
- výkon ďalších obdobných činností v zmysle pokynov a/alebo interných predpisov zamestnávateľa.

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň: 40.0
Pracovný čas: 08:00 - 16:30
Zmennosť: jednozmenná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa Zdravotne znevýhodneného
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 300 € mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Úplné stredné všeobecné vzdelanie

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word

- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel

- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint

- elementárna

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
motivovanie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)

Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
empatia
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
predstavivosť
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
vnútorná stabilita


Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov: V spolupráci s úradom PSVR

Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov: Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Banská Bystrica

Forma sprostredkovania: individuálnou formou

Dátum ukončenia ponuky: 10.08.2025

Informácie o obsadení pozície: Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Pracovná pozícia bude vytvorená s príspevkom úradu PSVR

Požiadavky na zamestnanca

  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

StayWell s. r. o.

Pozícia / odvetvie: Administratíva / Administratívny pracovník / Konzultant / Personálny konzultant
Dátum zverejnenia: 26.04.2025

Iné možnosti práce