Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máš rád dynamickú prácu a vieš si dobre zorganizovať svoj čas a pridelené pracovné úlohy? Máme pre Teba pracovnú príležitosť, kde tvojou náplňou práce bude: - Spracovávanie požiadaviek a incidentov cez interný servisný program - Správa a participácia na správe majetku a prenajatých budov- property managment - Zodpovednosť za správu poštových služieb- eskalačný bod - Dohľad nad dodávateľmi a dodávanými službami spojenými so správou priestorov a IT - Správa mobilných zaridení a telefónnych čisiel - Vytváranie nákupných košíkov a príjemiek - Príprava a koordinácia opráv, vybavenia priestorov, rekonštrukcií a projektov sťahovania - Participácia na procese nástupu a výstupu zamestnanca - Agenda BOZP a PO
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ponúka aj zaujímavý balíček benefitov: - Výkonnostný/ ročný bonus - Voliteľné benefity- Cafeteria / Multisport - Stravné lístky nad rámec zákona - Flexibilný pracovný čas - Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti - Personal days, sick days - Možnosť vzdelávania a profesijného rozvoja
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Všeobecne požadované znalosti:
Neváhaj nám zaslať Tvoj životopis ak spĺňaš nasledovné: - Skúsenosti z podobnej pozície- Office asistent /Office manager/ Facilility manager - Anglický jazyk - úroveň B2 - Vyokoškolské vzdelanie I.alebo II. stupeň VŠ - Technický background- výhodou - Dobrý time- managment
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa