Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máš skúsenosti s Office Managementom? Zvládaš multitasking a máš silné organizačné schopnosti? Pokiaľ máš zmysel pre detail a rád pracuješ s ľuďmi, tak neváhaj čítať ďalej. Tvojou pracovnou náplňou bude: - Recepcia a starostlivosť o kanceláriu - Organizácia stretnutí a služobných ciest - Správa pošty - Facility manažment - Správa zmlúv - Fleet manažment - Správa zamestnaneckých benefitov - HR podpora - Správa pracovného vybavenia - Marketingová a obchodná podpora - Komunikácia s dodávateľmi - Ad-hoc reporty
Benefity a ďalšie výhody:
- Kafetéria 120 € / Mesiac (1 440 € / Rok) - 2 krát sick day / Rok - Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom (7 € / Deň) - Príspevok na DDS - Bonusy za odpracované roky
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Všeobecne požadované znalosti:
- Predošlá skúsenosť na pozícii Office Managera - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - B1 - Výborné komunikačné a organizačné zručnosti - Znalosť MS Office na používateľskej úrovni - Vodičský preukaz - skupina B - Samostatnosť a spoľahlivosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou